Ονομαστικός χαρακτηρισμός υπεράριθμων εκπαιδευτικών - Ανακοινοποίηση κενών ΣΜΕΑΕ.
Αποσπάσεις-Τοποθετήσεις | 26-05-2023 | Hits:125
ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΟΡΙΩΝ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ Ή ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022-23
Διορισμοί-Μεταθέσεις-Μετατάξεις | 26-05-2023 | Hits:121
Yποβολή Αίτησης – Δήλωσης Υπεραρίθμων εκπαιδευτικών για άρση υπεραριθμίας - ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ
Αποσπάσεις-Τοποθετήσεις | 25-05-2023 | Hits:117
Αρχαία Καλυδώνα, 7ο Γυμνάσιο Αγρινίου, Ελένη του Ευρυπίδη
Γενικού ενδιαφέροντος | 23-05-2023 | Hits:62
Ιερές Παρακλήσεις για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις
Yποβολή Αίτησης – Δήλωσης Υπεραρίθμων εκπαιδευτικώ…
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ - ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΓΕΙΟ…
Εξεταστικά κέντρα ειδικών μαθημάτων έτους 2023 (ξέ…
Εξεταστικά κέντρα μουσικών μαθημάτων «Μουσική Εκτ…
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΚΠΓ (ΓΡΑΠΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ)
Υγειονομική εξέταση και πρακτική δοκιμασία των υπο…
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΗΨΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ …
Βραβείο Μηχανολογίας στο 2ο ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό STEM και εκπαιδευτικής ρομποτικής με έργο: "Η έξυπνη πόλη που ονειρεύομαι"
- Λεπτομέρειες
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 29 Μαρτίου 2023 09:56
Βραβείο Μηχανολογίας στο 2ο ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό STEMκαι εκπαιδευτικής ρομποτικής με έργο: «Η έξυπνη πόλη που ονειρεύομαι »
Βραβείο Μηχανολογίας στο 2ο ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό STEM και εκπαιδευτικής ρομποτικής με έργο: "Η έξυπνη πόλη που ονειρεύομαι"
Το έργο είναι το έκτο που δημιούργησε η ομάδα ρομποτικής του σχολείου μας κατά το σχολικό έτος 2022-23, προτείνοντας ένα έξυπνο σπίτι στα πλαίσια μιας έξυπνης πόλης.
Η πρόταση της ομάδας μας είναι η εξής:
- την κατασκευή ενός έξυπνου ενεργειακά σπιτιού που εκμεταλλεύεται ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, όπως την γεωθερμία και την ηλιακή ενέργεια ` ενός σπιτιού που θα καλύπτει όλες τις ανάγκες του σε ενέργεια χωρίς τη βοήθεια της ΔΕΗ. Θα συνδυάζονται τόσο παθητικά συστήματα όσο και ενεργητικά, Εκτός από την θερμομόνωση που θεωρείται το ελάχιστο σήμερα για εξοικονόμηση ενέργειας, θα χρησιμοποιούνται και αντλίες θερμότητας αέρα.
- Η πρόταση ολοκληρώνεται με ένα αυτόματο σύστημα διαλογής υλικών στην πηγή. Με δεδομένο ότι αν και έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε που μπήκε στη ζωή μας η ανακύκλωση, παρατηρείται ότι δεν ακολουθούνται σωστά οι διαδικασίες και τα υλικά δεν αξιοποιούνται. Το σύστημα το οποίο προτείνεται θα διαχωρίζει τρία βασικά υλικά μέταλλο, γυαλί και πλαστικό. Συμβάλλοντας στην επίλυση ενός από τα μεγαλύτερα περιβαλλοντικά προβλήματα: την διαχείριση των απορριμμάτων .
Σύμφωνα με την επιτροπή αξιολόγησης των έργων :
«Μετά την εξέταση όλων των ομάδων, στα πλαίσια του θέματος του διαγωνισμού, ως
υπεύθυνος της κατηγορίας, διέκρινα της ακόλουθες δεξιότητες των μαθητών τις οποίες θεωρώ ότι είναι χρήσιμες για την επαγγελματική τους αποκατάσταση σύμφωνα με τις ανάγκες της αγοράς
2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου
Γνώσεις DESIGN: Χρήσης σχεδιαστικών προγραμμάτων
Γνώσεις MHXANOΛΟΓΙΑΣ: Δυνατότητα κατασκευής γραναζιών και γραμμικών κανόνων.
Γνώσεις ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ: Προγραμματισμός επεξεργαστών και κινητών συσκευών.
Γνώσεις ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ: Χρήση stepper motor με drivers, Servo motor και γραμμική
κίνηση
Πρωτοτυπία: Επεξεργασία υλικών με την χρήση servο-μηχανισμών και αυτοματοποίηση γραμμής παραγωγής με αισθητήρες αναγνώρισης και διαχωρισμού.
Συγχαρητήρια σε όλους
Θέμης Μαρκάκης
Ο Διευθυντής ΔΕ Αιτωλοακαρνανίας και όλοι οι συνεργάτες του, δίνουμε με τη σειρά μας θερμά συγχαρητήρια σε όλους και ευχόμαστε στους μαθητές μας καλή πρόοδο και πάντα διακρίσεις!!