Δείτε εδώ...

Κυριακή, 26 Μαΐου 2024

Ενημέρωση προς το κοινό

Ο Διευθυντής Δ.Ε Αιτωλοακαρνανίας δέχεται στο γραφείο της Δ/νσης κατόπιν ραντεβού κάθε Τρίτη και Πέμπτη 12:30 π.μ. - 14:00 μ.μ. Για ραντεβού καλέστε στο τηλέφωνο 2631050060.

Υποβολή δηλώσεων προτίμησης για κενούμενη θέση Διευθυντή του ΓΕ.Λ. Μύτικα

Καλούμε τους εγγεγραμμένους στον αξιολογικό πίνακα Διευθυντών Σχολικών Μονάδων και Ε.Κ που δεν έχουν ακόμη τοποθετηθεί σε σχολική μονάδα και έχουν την δυνατότητα τοποθέτησης και συμπλήρωσης του υποχρεωτικού τους ωραρίου στο ΓΕ.Λ Μύτικα, όπως αποτυπώνονται στο συνημμένο έγγραφο, να υποβάλουν δήλωση προτίμησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην διεύθυνση:  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  

 

από Τετάρτη 22-5-2024 έως Παρασκευή 31-5-2024 και ώρα 12.00 μ.μ.

 

Η δήλωση προτίμησης να έχει θεώρηση για το γνήσιο της υπογραφής από ΚΕΠ ή μέσω του GOV.gr.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ_ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ_1ο ΓΕΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ

Κοινοποιούμε Δελτίο Τύπου του 1ου ΓΕ.Λ. Αγρινίου

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΦΙΣΑΣ (ΤΥ-ΔΥΕΠ 6001589)

Η Πράξη αφορά στη μείωση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου μαθητών/τριών προερχόμενων από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και μαθητών/τριών με πολιτισμικές και θρησκευτικές ιδιαιτερότητες, καθώς και στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων κυρίως στο γραμματισμό, αλλά και στον αριθμητισμό και επιπλέον σε συμπληρωματικά αντικείμενα, ώστε αυτοί να καταστούν ικανοί να ανταπεξέλθουν στο πρόγραμμα σπουδών τους και να παραμείνουν στο εκπαιδευτικό σύστημα ολοκληρώνοντας τις σπουδές τους. Επίσης, η πράξη αποσκοπεί στην εκπαίδευση και την ομαλή προσαρμογή των προσφυγοπαίδων στις ΤΥ-ΖΕΠ και στις Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων (ΔΥΕΠ).

Στο πλαίσιο αυτό προβλέπεται ο εμπλουτισμός του εκπαιδευτικού δυναμικού όσων σχολείων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης εμφανίζουν ανάγκη για υποστήριξη της Ένταξης  των παραπάνω μαθητών/τριών (οριζόντια παρέμβαση σε όλα τα σχολεία που εμφανίζουν σχετικούς πληθυσμούς μαθητών/τριών) και των ΔΥΕΠ.

Ειδικότερα, οι εκπαιδευτικοί που απασχολούνται στο πλαίσιο της εν λόγω Πράξης, στελεχώνουν τις Τάξεις Υποδοχής ΖΕΠ, σε σχολεία της Γενικής Εκπαίδευσης και τις ΔΥΕΠ, με κύριο αντικείμενο την ενίσχυση της ελληνομάθειας ή/και την εκμάθηση της Ελληνικής ως δεύτερης / ξένης γλώσσας, αλλά και τη διδακτική στήριξη σε άλλα αντικείμενα. Επίσης, στο πλαίσιο της Πράξης απασχολείται το αναγκαίο ΕΕΠ (ΠΕ23 – Ψυχολόγοι και ΠΕ30 – Κοινωνικοί Λειτουργοί) σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες για τη στήριξη μαθητών από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (Ρομά και Υπηκόους Τρίτων Χωρών/ πρόσφυγες/μετανάστες), καθώς και το αναγκαίο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΒΠ) στις ΔΥΕΠ όπου παρουσιάζεται σχετική ανάγκη.

Συνημμένα:
Μεταφόρτωση αυτού του αρχείου (ΑΦΙΣΑ_compressed.pdf)ΑΦΙΣΑ_compressed.pdf254 Kb

Πρόγραμμα ανάπτυξης και ενδυνάμωσης διεπιστημονικών συμβουλευτικών και υποστηρικτικών δομών και μαθησιακής υποστήριξης/ συνεκπαίδευσης μαθητών/τριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για την ισότιμη πρόσβαση και συμπερίληψη στην εκπαίδευση»,

Η Πράξη αφορά στη στήριξη του θεσμού της Παράλληλης Στήριξης-Συνεκπαίδευσης και  στην ενίσχυση των ΚΕΔΑΣΥ/ΕΔΥ-ΣΔΕΥ, με στόχο την ψυχοκοινωνική ενδυνάμωση,  τη συμπερίληψη και την ισότιμη συμμετοχή των μαθητών/τριών με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοιτούν στα σχολεία γενικής αγωγής της Προσχολικής, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Για την κάλυψη των αναγκών της  Πράξης απασχολούνται εκπαιδευτικοί οι οποίοι συλλειτουργούν με τον εκπαιδευτικό της τάξης ή στελεχώνουν τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. , νοσηλευτές για τους μαθητές που χρήζουν νοσηλευτικής φροντίδας, ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί για τη διάγνωση και αξιολόγηση  ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών/τριών   και ειδικό βοηθητικό προσωπικό για τους μαθητές που αδυνατούν να αυτοεξυπηρετηθούν».

Συνημμένα:
Μεταφόρτωση αυτού του αρχείου (Αφίσα 6001512.pdf)Αφίσα 6001512.pdf1969 Kb

ΑΦΙΣΑ ΣΜΕΑΕ

Η Πράξη αφορά στην ενίσχυση των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και των Τμημάτων Ένταξης (ΤΕ) που λειτουργούν μέσα στα σχολεία γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών χωρίς διακρίσεις.

Στόχος της Πράξης είναι η ενσωμάτωση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και στα Τμήματα Ένταξης (ΤΕ) που λειτουργούν μέσα στα σχολεία γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης και η εξασφάλιση της προσβασιμότητας αυτών στο κοινωνικό γίγνεσθαι με αποτέλεσμα την αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού, της σχολικής αποτυχίας και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου.

Στο πλαίσιο της Πράξης, απασχολούνται οι αναγκαίοι αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) και οι αναγκαίοι αναπληρωτές Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού ΕΒΠ) προκειμένου να στελεχώσουν Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και Τμήματα Ένταξης στα γενικά σχολεία.

Συνημμένα:
Μεταφόρτωση αυτού του αρχείου (Αφίσα_ΣΜΕΑΕ.ΤΕ.PDF)Αφίσα_ΣΜΕΑΕ.ΤΕ.PDF1931 Kb

Ανακοινοποίηση - Υποβολή Αίτησης – Δήλωσης τοποθέτησης υπεράριθμων εκπαιδευτικών Δ.Ε. Γενικής Παιδείας και Ειδικής Αγωγής

Μετά τον έλεγχο των αιτήσεων των εκπαιδευτικών στις σχολικές μονάδες των οποίων διαπιστώθηκε υπεραριθμία, παρατίθεται επικαιροποιημένος Πίνακας με τους εκπαιδευτικούς που χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι Γενικής Παιδείας (Γ.Π.) και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.), σύμφωνα με την αριθμ. 9/24-4-2024 πράξη του ΠΥΣΔΕ Αιτ/νίας.

Οι εκπαιδευτικοί που αναφέρονται στον ανακοινοποιημένο Πίνακα, καλούνται να υποβάλλουν, εφόσον το επιθυμούν, την επισυναπτόμενη Αίτηση – Δήλωση τοποθέτησης υπεραρίθμου, από 25-4-2024 έως και 15-5-2024 ώρα 12:00, αποστέλλοντας email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. . Μετά την παραλαβή της αίτησης θα αποστέλλεται από την Υπηρεσία μας email επιβεβαίωσης.

Τέλος επισυνάπτονται πίνακες με τα κενά Γενικής Παιδείας και Ειδικής Αγωγής.

Μαθητικά Φεστιβάλ ΘΕΆΤΡΟΥ και ΜΟΝΤΕΡΝΩΝ ΧΟΡΩΝ Αιτωλ/νίας

Κοινοποιούμε τα προγράμματα και τις  αφίσες από τα Μαθητικά Φεστιβάλ

            ΘΕΆΤΡΟΥ και ΜΟΝΤΕΡΝΩΝ ΧΟΡΩΝ Αιτωλ/νίας 

Συνημμένα:
Μεταφόρτωση αυτού του αρχείου (AFISA.jpg)AFISA.jpg1336 Kb
Μεταφόρτωση αυτού του αρχείου (TRIPTYXO EKSO.jpg)TRIPTYXO EKSO.jpg1065 Kb
Μεταφόρτωση αυτού του αρχείου (TRIPTYXO MESA.pdf)TRIPTYXO MESA.pdf47 Kb
Μεταφόρτωση αυτού του αρχείου (Α5-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.pdf)Α5-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.pdf1559 Kb

Ονομαστικός χαρακτηρισμός υπεράριθμων εκπαιδευτικών

Σας κοινοποιούμε την απόφαση χαρακτηρισμού υπεράριθμων εκπαιδευτικών σύμφωνα με την 8η/19-4-2024 πράξη του ΠΥΣΔΕ Αιτωλοακαρνανίας.

Αιτήσεις για τυχόν λάθη ή παραλείψεις του Υ.Σ. που αφορούν τον ονομαστικό χαρακτηρισμό των Υπεράριθμων εκπαιδευτικών Δ.Ε. μπορούν να υποβάλλονται στο email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. από 19/4/2024 έως 23/4/2024 και ώρα 12:00.

Οργανικά κενά & πλεονάσματα

Σας κοινοποιούμε τους πίνακες με τα οργανικά κενά & πλεονάσματα Γενικής Παιδείας και Ειδικής Αγωγής, μετά τις μεταθέσεις του έτους 2024 από περιοχή σε περιοχή και την σχετική εγκύκλιο για την έναρξη της διαδικασίας.

Επισημαίνεται ότι τα οργανικά κενά και πλεονάσματα υπολογίστηκαν με βάση τα τμήματα που προβλέπεται να λειτουργήσουν για το σχολικό έτος 2024-2025.

 

Οδηγίες σχετικά με αιτήσεις μετάταξης/απόσπασης εκπαιδευτικών που υποβάλλονται μέσω του Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας (Ν.4440/2016)

Σας γνωρίζουμε ότι το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την έναρξη του Α’ κύκλου
του Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας έτους 2024 σύμφωνα με το σχετικό. Οι
αιτήσεις των ενδιαφερομένων υποβάλλονται σύμφωνα με τις οδηγίες που παρέχονται έως
και 15/04/2024

Υποκατηγορίες