Δείτε εδώ...

Τρίτη, 30 Απριλίου 2024

Ενημέρωση προς το κοινό

Ο Διευθυντής Δ.Ε Αιτωλοακαρνανίας δέχεται στο γραφείο της Δ/νσης κατόπιν ραντεβού κάθε Τρίτη και Πέμπτη 12:30 π.μ. - 14:00 μ.μ. Για ραντεβού καλέστε στο τηλέφωνο 2631050060.

Aνακοίνωση που αφορά στην κινητικότητα των υπαλλήλων που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα κατ΄ εφαρμογή του άρθρου 82 του Ν. 4172/2013

 

Σας ενημερώνουμε ότι στις 27-12-2013 δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως η υπ΄ αριθμ. 8/2013 Ανακοίνωση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης που αφορά στην κινητικότητα των υπαλλήλων που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα κατ΄ εφαρμογή του άρθρου 82 του Ν. 4172/2013. Περιμένουμε σχετικές οδηγίες του Υπουργείου προς διευκόλυνση της διαδικασίας μετακίνησης.  

Συνημμένα:
Μεταφόρτωση αυτού του αρχείου (Φ.Ε.Κ. 3318-2013.pdf)Φ.Ε.Κ. 3318-2013.pdf370 Kb

Πρόγραμμα Προώθησης της Απασχόλησης μέσω Προγραμμάτων Κοινωφελούς Χαρακτήρα (από ΟΑΕΔ)

Ανακοινώνουμε ότι οι επιτυχόντες του προγράμματος Προώθησης της Απασχόλησης Μέσω Προγραμμάτων Κοινωφελούς Χαρακτήρα (μέσω Ο.Α.Ε.Δ.) μπορούν να προσέρχονται στην Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Αιτωλοακαρνανίας από την Δευτέρα 31/12/2013, προκειμένου να υποβάλουν αίτηση τοποθέτησης και τα σχετικά δικαιολογητικά.

Σημειώνεται ότι οι επιτυχόντες πρέπει απαραίτητα να φέρουν μαζί τους το παραπεμπτικό έγγραφο του Ο.Α.Ε.Δ. με βάση το οποίο θα προσληφθούν καθώς και όλα τα δικαιολογητικά που αναφέρονται στην δημόσια πρόσκληση Νο. 6/2013. και στον οδηγό εφαρμογής του έργου.

Για την ενημέρωσή σας παρακαλούμε να μελετήσετε προσεκτικά τα συνημμένα έγγραφα :

  1. Δημόσια πρόσκληση Νο 6/2013
  2. οδηγός εφαρμογής των διαδικασιών….
  3. πίνακας κενών θέσεων ανά κλάδο.
  4. καθορισμός υπηρεσίας τοποθέτησης
  5. αίτηση τοποθέτησης. 

«Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 & 3 του Επιχειρησιακού Προγράμματος

Οι Πράξεις «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3, του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» (ΕΣΠΑ 2007 -2013), που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους, αφορούν στην στήριξη και ενίσχυση του θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τέσσερα σχολικά έτη (2010-2011, 2011-2012, 2012-2013 και 2013-2014). Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης» στις 8 περιφέρειες Σύγκλισης, στις 3 περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου και στις 2 περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου, αντίστοιχα.

Ένα μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και εν γένει για το κοινωνικό κράτος αποτελεί η ουσιαστική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και η διαρκής υποστήριξη στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Ως «Μαθητές με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες» θεωρούνται όσοι για ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης».

Στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συγκαταλέγονται ιδίως όσοι παρουσιάζουν νοητική αναπηρία, αισθητηριακές αναπηρίες όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες με χαμηλή όραση), αισθητηριακές αναπηρίες ακοής (κωφοί, βαρήκοοι), κινητικές αναπηρίες, χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα, διαταραχές ομιλίας − λόγου, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), ψυχικές διαταραχές και πολλαπλές αναπηρίες.

Στόχος της Πράξης είναι η υλοποίηση της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης στα σχολεία γενικής αγωγής μέσα από κατάλληλα επιμορφωμένο εκπαιδευτικό προσωπικό, το οποίο υποστηρίζει τους μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχολική τάξη παράλληλα με τον εκπαιδευτικό της τάξης. Το προσωπικό αυτό προσλαμβάνεται, επιμορφώνεται, και υποστηρίζεται επιστημονικά και συμβουλευτικά, από κατάλληλες δομές.

Η εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι μία έμπρακτη εφαρμογή προς την κατεύθυνση της ενσωμάτωσης τους κοινωνικά στη σχολική τάξη του γενικού σχολείου και κατ’ επέκταση στη σχολική κοινότητα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να βελτιώσει την προσβασιμότητα τους στο κοινωνικό γίγνεσθαι και να αντιμετωπίσει τον κοινωνικό αποκλεισμό.

Οι κύριες Δράσεις της Πράξης είναι οι ακόλουθες:

Δράση 1: Σχεδιασμός και υλοποίηση του προγράμματος εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τέσσερα σχολικά έτη

Δράση 2: Συγκέντρωση και συμπλήρωση Επιμορφωτικού Υλικού και Ειδικών Εργαλείων

Δράση 3: Προγράμματα επιμόρφωσης και διαρκής υποστήριξη των εκπαιδευτικών

Δράση 4: Επιχειρησιακό Σχέδιο διαμόρφωσης δομής/δικτύου δομών για την υποστήριξη του προσωπικού του Προγράμματος με αναβάθμιση και προσαρμογή των υφιστάμενων υπηρεσιών, δομών και φορέων

 

 

Συνημμένα:
Μεταφόρτωση αυτού του αρχείου (ΠΡΑΞΗ.doc)ΠΡΑΞΗ.doc1395 Kb

Προκήρυξη διαγωνισμού για τους μαθητές Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων Νομού Αιτωλοακαρνίας

Η Βυρωνική Εταιρεία Ιεράς Πόλεως  Μεσολογγίου στο πλαίσιο του προγράμματός της για το 2014, για τον εορτασμό  των 190  χρόνων  από το  θάνατο του Λόρδου Βύρωνος στο Μεσολόγγι στις 19 Απριλίου 1824, προκηρύσσει διαγωνισμό  έκθεσης  για  τους  μαθητές  των Λυκείων του Νομού Αιτωλοακαρνανίας με θέμα:

                  <<Λόρδος  Βύρων: Ποιητής  και  Ήρωας>>  

Συνημμένα:
Μεταφόρτωση αυτού του αρχείου (ΒΥΡΩΝΙΚΗ.doc)ΒΥΡΩΝΙΚΗ.doc390 Kb

Μήνυμα του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας κ. Γιώργου Παναγιωτόπουλου για τον εορτασμό της επετείου της 17ης Νοεμβρίου 1973

«Μήνυμα του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας κ. Γιώργου Παναγιωτόπουλου για τον εορτασμό της επετείου της 17ης Νοεμβρίου 1973»

 

Φέτος, συμπληρώνονται σαράντα χρόνια από την εκδήλωση της εξέγερσης του Πολυτεχνείου. Σαράντα χρόνια από την κορυφαία πράξη μαζικής αντίστασης από μια γενιά που τόλμησε να ορθώσει το ανάστημά της ενάντια στο στυγνό δικτατορικό καθεστώς. Σαράντα χρόνια από το πιο λαμπρό γεγονός του απαράμιλλου αγώνα του ελληνικού λαού, που έγινε πράξη και νοηματοδοτήθηκε μέσα από το ασύλληπτο μεγαλείο της νεολαίας του. Φέτος οι μνήμες, περισσότερο αδυσώπητες από ποτέ, μας θυμίζουν τις εποχές της διεκδίκησης των αυτονόητων, τις εποχές των αγώνων και των θυσιών για την κατάκτηση των υπέρτατων αγαθών της δημοκρατίας και της κοινωνικής δικαιοσύνης.

Η 17η Νοέμβρη του 1973 αποτελεί την κορύφωση ενός γλυκόπικρου αγώνα κατά της ωμής βίας, του σκοταδισμού και της τρομοκρατίας, μία λαμπρή σελίδα στη νεότερη ελληνική ιστορία, ένα σημείο αναφοράς για κάθε άνθρωπο που διεκδικεί το δικαίωμα στην ελευθερία και στην υπερηφάνεια. Τη μέρα αυτή ο ηρωισμός, η συλλογικότητα, η  ελπίδα, η ανιδιοτέλεια, η φιλοπατρία, η ανάγκη για ανεξαρτησία και αξιοπρέπεια ενώθηκαν σε ένα  εύφλεκτο μείγμα που πυροδότησε την έκρηξη του καταπονημένου και καταπιεσμένου από τη χούντα, ελληνικού λαού. Οι φοιτητές,  “καύχημα νέον” της  ελληνικής κοινωνίας, διατράνωσαν την πεποίθησή τους ότι “χαμένη είναι η μάχη που δε δόθηκε ποτέ” και ρίχτηκαν μπροστάρηδες σε έναν λυσσαλέο και αταλάντευτο αγώνα για την υπεράσπιση των ιδανικών τους και τη διακήρυξη των αξιών τους.

Η φλόγα και το πάθος των φοιτητών για τα δίκαια αιτήματά τους συνοψίστηκε μέσα σε τρεις λέξεις: «Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία».  Ένα σύνθημα που σημάδεψε τους αγώνες μιας ασυμβίβαστης γενιάς. Μίας γενιάς που ανδρώθηκε σε συνθήκες πάλης και διανοήθηκε το αδιανόητο. Πίστεψε στο απίστευτο. Κατόρθωσε το ακατόρθωτο.  Και έδωσε σάρκα στο όραμα ενός ολόκληρου λαού.

Η εξέγερση των φοιτητών του Πολυτεχνείου στις 17 Νοέμβρη 1973 είναι το πιο λαμπρό παράδειγμα για τους νέους όλων των γενεών, ήλιος φωτοδότης για όσους αγωνίζονται για ένα καλύτερο αύριο και ορόσημο για τους ιστορικούς του μέλλοντος. «Εδώ Πολυτεχνείο!». Κραυγή και αέναη υπενθύμιση ότι ο εφησυχασμός, η επανάπαυση και η μοιρολατρία δεν οδήγησαν ποτέ στους δρόμους της δημοκρατίας και στα μονοπάτια της λευτεριάς. Το μήνυμα του αγώνα τους ας υπάρχει πάντα στο μέσα μέρος του μυαλού και της καρδιάς μας ως φόρος τιμής, μαζί με τους στίχους του Καβάφη:

«Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως τη θέλεις

τούτο προσπάθησε τουλάχιστον

όσο μπορείς: να μην την εξευτελίζεις…»

 

 

 

 

 

 

 

Ενημέρωση σχολικών μονάδων για την Eπέτειο του Πολυτεχνείου 2013

Σύμφωνα με το επισυναπτόμενο έγγραφο, δίνεται ενημέρωση για τον εορτασμό της Επετείου του Πολυτεχνείου 2013.

 

Δελτίο τύπου του Κ.Π.Ε. Μεσολογγίου - Θέρμου

Το ΚΠΕ Μεσολογγίου- Θέρμου στα πλαίσια προγραμματισμού των δράσεών του για το έτος 2013-2014 και της Πράξης «ΚΕΝΤΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΙΑ – ΔΡΑΣΕΙΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ» που υλοποιείται μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο – Ε.Κ.Τ.) και από εθνικούς πόρους, διοργανώνει ημερήσια δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης εκπαιδευτικών και πολιτών στις 24 Νοεμβρίου 2013 με θέμα: «Μετά την εκτροπή …τι;»

Συνημμένα:
Μεταφόρτωση αυτού του αρχείου (ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ.pdf)ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ.pdf293 Kb

Μήνυμα του Περιφερειακού Διευθυντή Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδος για τον εορτασμό της επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940

Η ιστορική σημασία της επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940

Αγαπητοί Εκπαιδευτικοί,
Αγαπητοί μαθητές και μαθήτριες,
Αγαπητοί γονείς,

Η επέτειος της 28ης Οκτωβρίου αποτελεί για τον Ελληνισμό μια από τις πλέον σημαντικές και ένδοξες στιγμές της σύγχρονης ιστορίας. Ακατάλυτο ιστορικό ορόσημο για κάθε Έλληνα, αλλά και σύμβολο αυταπάρνησης και θυσίας των εθνών που επιλέγουν να ζουν ελεύθερα.

Επέτειος πολύσημη η σημερινή, διασαλπίζει τις  ηθικές ορίζουσες της ομοψυχίας, της ενότητας, της θέλησης, του αγώνα, και συναρθρώνει την ιερή παρακαταθήκη του εθνικού μεγαλείου, της ενότητας πνεύματος και πράξης, της Αθανασίας, της αγέρωχης και αδούλωτης ψυχής, με δύναμη ζωής και περίσσευμα καρδιάς.

Η ελληνική αντίσταση ανανέωσε και προσεπικύρωσε την εγγύηση της Εθνικής Συνείδησης, που προστάζει τα έργα, διαμορφώνει τους στοχασμούς, υπαγορεύει τα διαχρονικά συνθήματα της τιμής, της ζωής, της ελευθερίας και του πολιτισμού, στο ιστορικό και κοινωνικό γίγνεσθαι. Το ηχηρό μήνυμα της αντίστασης στον ολοκληρωτισμό, επιβεβαιώνει την αντίσταση στην ολοκληρωτική απειλή της ψυχικής διάβρωσης, της διαστρέβλωσης της αλήθειας, της καταστρατήγησης του κράτους δικαίου, της παραβίασης των αρχών και αξιών, της εσωτερικής εκβαρβάρωσης.

Το έπος του ’40 προσλαμβάνει οικουμενικές διαστάσεις. Ο στοχασμός και η ανάκληση του ιστορικού και ηρωικού παρελθόντος στη σύγχρονη παγκοσμιοποιημένη πραγματικότητα, ενσπείρουν τον προβληματισμό για την επιδίωξη της ειρήνης ως αυτοσκοπού της ανθρώπινης ύπαρξης. Υπογραμμίζουν τον αναπροσδιορισμό της αρμονικής συνύπαρξης μέσα σε υπερεθνικούς σχηματισμούς και προδιαγράφουν ένα ανάλογο ΟΧΙ προς εκείνη την κατεύθυνση που ρητορεύει υποκριτικά υπέρ της ελευθερίας, απεργαζόμενη ουσιαστικά την ισοπέδωσή της.

Μεγάλος είναι ένας λαός, όταν διακυβεύει πρακτικά συμφέροντα για να υπηρετήσει ακατάλυτες αξίες. Μεγάλος είναι ένας λαός, όταν πιστεύει σε μεγάλες ιδέες και έχει υψηλά οράματα.

Σε μια ώρα που κανείς δεν ξέρει, σε μια στιγμή που μόνο ο θεός ορίζει, μέσα στο ναό της Ιστορίας, σημαίνει ξαφνικά η βαθειά καμπάνα της Μοίρας, πάνω στα ριζικά των λαών. Τότε τα άτομα που αποτελούν την εθνική ολότητα, πετούν θεληματικά ένα μεγάλο μέρος από τα πιο ακριβά προνόμιά τους και υποταγμένα σε μια ακατανίκητη κεντρομόλο δύναμη, αναζητούν τον πυρήνα της ομογένειας, για να δώσουν, όσο γίνεται πιο υπεύθυνα, το μεγάλο “παρών” της φυλής. Μπροστά στο κάλεσμα της Μοίρας”.

Το απόσπασμα αυτό του Στρατή Μυριβήλη, συμπυκνώνει τη νοηματική κληρονομιά του τέλεια οριοθετημένου πυρήνα ατομικής και συλλογικής δράσης που φωτίζει το δρόμο του Έθνους στις ατραπούς της διεθνούς συγκυρίας.

Δελτία τύπου για ειδικότητες στα Ι.Ε.Κ. & Σ.Ε.Κ. Μεσολογγίου και Αγρινίου

Σας επισυνάπτουμε δελτία τύπου για ειδικότητες στα Σ.Ε.Κ. & Ι.Ε.Κ. Μεσολογγίου & Αγρινίου.

Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα COMENIUS στο Γενικό Λύκειο Θέρμου

Το Γενικό Λύκειο Θέρμου στα πλαίσια των διαπολιτισμικών σχολικών δραστηριοτήτων και των πολυμερών σχολικών συμπράξεων που υλοποιούνται υπό την αιγίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αναλαμβάνει τη διεκπεραίωση ευρωπαϊκού προγράμματος COMENIUS με θέμα:

«Παίζουμε τον Εθνικό μας Ύμνο, Μοιραζόμαστε τις Παραδόσεις μας».

(Play Our Anthems, Share Our Traditions).